• Laagste prijsgarantie
  • .
  • Snelle levering
  • .
  • Kwaliteitsproducten
Shopping basket

{{(basket.items.totalcount<1000) ? basket.items.totalcount : '999+'}}

0

Shopping basket

{{(basket.items.totalcount<1000) ? basket.items.totalcount : '999+'}}

0

Nog {{basket.items.elements.length - 6}} artikel(en) meer...

{{dynamicMessage}}

  • Korting
    Subtotaal
    Verzendkosten GRATIS
    {{ item.displayName }} {{item.amount.value | isoCurrency:item.amount.currencyMnemonic : '* #.##0,00########'}}
    Totaal incl. BTW
    Hij is leeg!
    Vragen of hulp nodig bij je bestelling?

    Neem contact op met onze afdeling Verkoop

    Switch naar desktop website

    Veelgestelde vragen

    Hieronder vind je veelgestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Hopelijk kunnen we je op deze manier op weg helpen. Staat er niet tussen wat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kun je deze eenvoudig opnieuw opnieuw instellen door bovenin te klikken op "inloggen" en daarna te klikken op "Wachtwoord vergeten". Vervolgens kun je in de pop-up je e-mailadres invullen en ontvang je direct een e-mail waarmee je eenvoudig een nieuw wachtwoord kunt instellen.

    Hoe vind ik snel een artikel?

    Met de zoekbalk bovenaan kun je snel en eenvoudig zoeken op een artikelnummer of productnaam. Indien je geen zoekresultaten krijgt kun je je spelling controleren , een algemenere zoekterm proberen of een andere, soortgelijke zoekterm gebruiken. Tevens kun je navigeren door de menustructuur met de categorieëen. Klik bijvoorbeeld op varkens en vervolgens op een subcategorie van varkens. Vind je nog steeds niet wat je zoekt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

    Hoe pas ik mijn gegevens aan?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" je gegevens terugvinden onder "Contact gegevens". Hier kun je zelf eenvoudig je gegevens wijzigen. Sla je wijzigen op met de knop "opslaan".

    Waar vind ik mijn bestellingen terug?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Wanneer je klikt op "Mijn bestellingen" kun je eenvoudig al je geplaatste bestellingen tot 3 jaar terug zien.

    Hoe volg ik mijn bestelling online? (track en trace)

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Wanneer je klikt op "Mijn bestellingen" kun je eenvoudig al je geplaatste bestellingen tot 3 jaar terug zien. Klik op het ordernummer van de bestelling die je graag wilt volgen en klik vervolgens op "Track levering online". Indien er een track en trace code bekend is bij ons, kun je deze hier eenvoudig volgen.

    Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

    Wanneer je een bestelling wilt annuleren of een wijziging van je bestelling door wilt voeren, verzoeken we je dit zo spoedig mogelijk door te geven aan onze afdeling Klantenservice.

    Heeft het product dat ik heb gekocht garantie?

    Op alle artikelen die je bij ons koopt, zit garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en, bij normaal gebruik, naar behoren functioneren. Als je een artikel hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Het artikel wordt vervangen of gerepareerd. Dat is afhankelijk van het artikel. Voor meer informatie neem je contact op met onze afdeling Klantenservice.

    Kan ik mijn facturen bekijken op de website?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Wanneer je klikt op "Mijn Facturen" onder het kopje "Mijn bestellingen" kun je eenvoudig al je facturen bekijken tot 3 jaar terug.

    Hoe bekijk ik mijn openstaande facturen online?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Wanneer je klikt op "Mijn Facturen" onder het kopje "Mijn bestellingen" kun je eenvoudig al je facturen bekijken tot 3 jaar terug. Bij ieder factuur kun je de status van de factuur bekijken, zo ook de openstaande facturen.

    Hoe meld ik een retour aan?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Ga naar "Mijn bestellingen" en klik op het ordernummer van de bestelling waarin het artikel staat dat je graag retour wilt sturen. Kies vervolgens voor "Producten retourneren". Op deze pagina kun je het aantal en de reden voor retour van het gewenste retourproduct invullen. Vul vervolgens de gewenste afhaalgegevens in en klik vervolgens op "Retourneren" om de retouraanvraag te bevestigen. Je ontvangt een bevestiging per mail.

    Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn producten?

    Retourzendingen zijn voor rekening van de afnemer, tenzij een retour plaatsvindt ten gevolge van een fout van de leverancier. Dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

    Hoe meld ik een reparatie aan?

    Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen en reparaties terugvinden. Wanneer je klikt op "Mijn reparaties" onder het kopje "Mijn bestellingen" kun je eenvoudig zelf je reparatie aanmelden met de knop "Reparatie aanmelden" Je ontvangt een bevestiging per mail. Tevens vind je onder "Mijn Reparaties" een overzicht van de door jou aangemelde reparaties tot 3 jaar terug.

    Hoe verzilver ik een kortingscode?

    In het winkelmandje kun je een kortingscode verzilveren. Vul de kortingscode in en klik op de knop verzilveren. De kortingscode is dan automatisch verzilverd in de order. Krijg je een foutmelding? Wellicht is de kortingscode vervallen of al eens eerder gebruikt.

    Schippers maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van Cookies.

    Please enable cookies.

    Een probleem met je browser..

    Mogelijk beperkt je browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

    Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als je de browser in private/incognito modus gebruikt.