Switch naar desktop website

Partnerproducten

Bij MS Schippers hebben we onze webshop opengesteld voor externe leveranciers om via ons, hun spullen aan jou, de agrarisch ondernemer te verkopen. Dit betekent dat wij deze producten rechtstreeks opvragen bij onze partner als je ze bestelt. Partners versturen ze vervolgens naar ons en wij sturen ze, samen met onze eigen producten, op dezelfde pallet of doos, naar je toe.

Op deze manier zijn we in staat om een veel breder assortiment aan te bieden, zijn we nóg een stukje meer totaalleverancier én komen er minder verschillende pakketdiensten bij je op het terrein. Zo proberen we mee te denken aan de externe biosecurity op je bedrijf. Producten die we niet zelf leveren zijn duidelijk te onderscheiden van ons eigen assortiment. Let bijvoorbeeld op het DESTIL label op de website.

Verzenden

Zodra je bestelling is geplaatst bij MS Schippers, plaatsen wij een order bij onze partner. Zij versturen vervolgens de bestelling naar ons magazijn. Hier verpakken we alles samen met de rest van je order en sturen deze op. Hierdoor duurt de verzending wel een dag langer.

Maar dit betekent ook dat we alles op één pallet of in één doos versturen en je alles tegelijk binnenkrijgt. Minder verschillende dozen is ook minder leveranciers op je terrein en ook minder vaak een pakketje aannemen. Zo proberen we mee te denken aan de externe biosecurity op je bedrijf. Tijdens het bestellen krijg je ook de optie om de pakketten los van elkaar te krijgen, dan sturen we onze eigen spullen zo snel mogelijk en komen de producten van partners later.

Garantie

MS Schippers biedt op al haar artikelen de garantie die vanuit de producent is meegegeven. Zo ook bij de producten van partners. Bij problemen / defect product bieden wij altijd de mogelijkheid om het product te vervangen, repareren of retour te nemen en geld terug te storten. Voor ons hele garantiebeleid, bekijk onze klantenservice pagina.

Retourbeleid

Als blijkt dat een artikel niet aan de verwachtingen voldoet bestaat de mogelijkheid om dit artikel retour te sturen.

MS Schippers neemt alle producten retour, mits er wordt voldaan aan de volgende criteria:

  • De goederen dienen onbeschadigd, ongeopend, ongebruikt en compleet te zijn. Tevens dienen de producten in de originele verpakking te zitten
  • De goederen dienen in originele staat omgepakt te worden in een (om)doos
  • De producten zijn niet in de stal geweest
  • De retour is aangemeld en goedgekeurd
  • Het product is niet bedrukt of op maat gemaakt
  • Het betreft geen GMP / gevaarlijke stoffen / diergeneesmiddel / (aanvullend)diervoeder
  • De goederen dienen opgeslagen te zijn conform de opslagcondities op het etiket
  • Retouraanvragen kunnen alleen in behandeling genomen worden als de retouraanvraag binnen 10 werkdagen na levering van de producten bij ons gemeld is

Is het product defect of is er een fout in de levering gemaakt, ligt de fout bij ons en zijn de retourkosten voor onze rekening. Anders zijn de retourkosten voor de klant. Voor het hele retourbeleid, zie de pagina Klantenservice.

Hoe moet je retourneren

Een retour dien je vooraf aan te vragen. Log hiervoor in op “Mijn Schippers”.

Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Ga naar "Mijn bestellingen" en klik op het ordernummer van de bestelling waarin het artikel staat dat je graag retour wilt sturen. Kies vervolgens voor "Producten retourneren".

Op deze pagina kun je het aantal en de reden voor retour van het gewenste retourproduct invullen. Vul vervolgens de gewenste afhaalgegevens in en klik vervolgens op "Retourneren" om de retouraanvraag te bevestigen. Je ontvangt een bevestiging per mail.

Service

Producten die wij zelf verkopen kennen we door en door. Hierop bieden we ook telefonisch en via monteurs ondersteuning. Denk aan reparaties en installatie, maar ook simpelweg uitleg hoe ze werken of hoe in te zetten. Bij Partnerproducten hebben we deze kennis niet, wat betekent dat we geen ondersteuning vanuit onze klantenservice of monteurs kunnen bieden. Heb je toch vragen? Neem dan even contact op met de betreffende partner.

Bij producten van externe leveranciers staat duidelijk vermeld van wie het komt en hoe je contact kan opnemen.

Klachten

Klachten met betrekking op producten geleverd door partners kan je het beste rechtstreeks bij de leverancier neerleggen. Op de pagina van de betreffende partner vind je de juiste contactinformatie hiervoor terug.

Huidige Partners

Partner worden?

Bij MS Schippers staat onze klant voorop en zijn we er van overtuigd dat we samen meer kunnen bereiken voor onze klanten dan alleen. Daarom geloven we sterk in de kracht van een winkelplatform. Een plek waar leveranciers hun artikelen kunnen aanbieden en waar partners de juiste tools krijgen om meer te verkopen én een traffickanaal waar adverteerders succesvolle en relevante media-ruimte kunnen inkopen. Kortom: een plek waar de kennis van artikelen en diensten samenkomt om zo een optimale winkelervaring te bieden aan onze klanten, de professionele veehouderij.

 

Wil je ook meer verkopen? Lukt het je niet om toegang te krijgen tot de agrarische ondernemer? Met MS Schippers krijg je rechtstreeks toegang tot ruim 250 duizend potentiële klanten in Europa. Verkoop je producten via MS Schippers en bouw mee aan het netwerk, om onze gezamenlijke klanten het meest relevante assortiment, de beste levertijd en de beste prijs te kunnen bieden.

Schippers maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van Cookies.

Please enable cookies.

Een probleem met je browser..

Mogelijk beperkt je browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als je de browser in private/incognito modus gebruikt.

Chat met onze helpdesk