Switch naar desktop website

Over BOONS FIS

BOONS FIS PARTNER

BOONS FIS is een familiebedrijf, gespecialiseerd in professionele industriële reinigings- en hygiene apparaten. Het assortiment biedt o.a. apparatuur voor schoeiselreiniging, handreiniging en dispensers in uw hygiënesluis. Met het invoeren van een goede hygiënesluis gaat u de insleep van ziektevirussen en bacteriën tegen.

BOONS FIS is een partner van MS Schippers. Zij verzenden een deel van hun assortiment via ons platform. Op deze manier trekken we samen op om de veehouder beter te bedienen en te voorzien van een breder assortiment dan we alleen hadden gekund.

Bekijk hier alle BOONS FIS producten

Verzenden

Zodra je bestelling is geplaatst bij MS Schippers, plaatsen wij een order bij onze partner. Zij versturen vervolgens de bestelling naar ons magazijn. Hier verpakken we alles samen met de rest van je order en sturen deze op. Hierdoor duurt de verzending wel een dag langer.

Maar dit betekent ook dat we alles op één pallet of in één doos versturen en je alles tegelijk binnenkrijgt. Minder verschillende dozen is ook minder leveranciers op je terrein en ook minder vaak een pakketje aannemen. Zo proberen we mee te denken aan de externe biosecurity op je bedrijf.

Garantie

MS Schippers biedt op al haar artikelen de garantie die vanuit de producent is meegegeven. Zo ook bij de producten van partners. Bij problemen / defect product bieden wij altijd de mogelijkheid om het product te vervangen, repareren of retour te nemen en geld terug te storten. Voor ons hele garantiebeleid, bekijk onze klantenservice pagina.

Retourbeleid

Als blijkt dat een artikel niet aan de verwachtingen voldoet bestaat de mogelijkheid om dit artikel retour te sturen.

MS Schippers neemt alle producten retour, mits er wordt voldaan aan de volgende criteria:

  • De goederen dienen onbeschadigd, ongeopend, ongebruikt en compleet te zijn. Tevens dienen de producten in de originele verpakking te zitten
  • De goederen dienen in originele staat omgepakt te worden in een (om)doos
  • De producten zijn niet in de stal geweest
  • De retour is aangemeld en goedgekeurd
  • Het product is niet bedrukt of op maat gemaakt
  • Het betreft geen GMP / gevaarlijke stoffen / diergeneesmiddel / (aanvullend)diervoeder
  • De goederen dienen opgeslagen te zijn conform de opslagcondities op het etiket
  • Retouraanvragen kunnen alleen in behandeling genomen worden als de retouraanvraag binnen 10 werkdagen na levering van de producten bij ons gemeld is

Is het product defect of is er een fout in de levering gemaakt, ligt de fout bij ons en zijn de retourkosten voor onze rekening. Anders zijn de retourkosten voor de klant. Voor het hele retourbeleid, zie de pagina Klantenservice.

Hoe moet je retourneren

Een retour dien je vooraf aan te vragen. Log hiervoor in op “Mijn Schippers”.

Nadat je bent ingelogd kun je via "Mijn Schippers" alle informatie over je bestellingen terugvinden. Ga naar "Mijn bestellingen" en klik op het ordernummer van de bestelling waarin het artikel staat dat je graag retour wilt sturen. Kies vervolgens voor "Producten retourneren".

Op deze pagina kun je het aantal en de reden voor retour van het gewenste retourproduct invullen. Vul vervolgens de gewenste afhaalgegevens in en klik vervolgens op "Retourneren" om de retouraanvraag te bevestigen. Je ontvangt een bevestiging per mail.

Service

Producten die wij zelf verkopen kennen we door en door. Hierop bieden we ook telefonisch en via monteurs ondersteuning. Denk aan reparaties en installatie, maar ook simpelweg uitleg hoe ze werken of hoe in te zetten. Bij Partnerproducten hebben we deze kennis niet, wat betekent dat we geen ondersteuning vanuit onze klantenservice of monteurs kunnen bieden. Heb je toch vragen? Neem dan even contact op met de betreffende partner.

Bij producten van externe leveranciers staat duidelijk vermeld van wie het komt en hoe je contact kan opnemen.

Contact

BOONS FIS via sales@boonsfis.com of +31(0)418 65 10 70

Voor al je vragen en/of klachten.

Beoordeling door klanten: 8,1 / 10 - 23413 beoordelingen