Switch naar desktop website

Agrow Loyalty programma

AGROW Loyalty Programma

Klanten van MS Schippers zijn het hart van ons bedrijf. We staan graag als partner naast je zodat we samen het beste uit jouw bedrijf halen. We geven je advies op maat en naarmate we méér samenwerken verbeteren je voorwaarden. Met het AGROW Loyalty programma ondersteunen we deze visie.

Agrow Loyalty Programma
Agrow Loyalty programma

Groei jij met ons mee?

In ons AGROW Loyalty Programma onderscheiden we 5 niveaus aan de hand van sterren. Afhankelijk van de aankopen die je bij ons doet over een periode van twaalf maanden, krijg je een aantal sterren. Deze sterren bepalen welke voordelen je krijgt en welk kortingspercentage we over je aankopen berekenen. Het AGROW Loyalty Programma is transparant, eerlijk en de basis voor een duurzame samenwerking.

Agrow Loyalty Programma
Agrow - Groei jij met ons mee?

1 Ster

Als je nog geen bestellingen hebt gedaan bij MS Schippers val je in het eerste niveau en krijg je van ons één ster.

 

1 Ster

In dit niveau profiteer je van onderstaande voordelen:

  • 1% korting bij iedere online bestelling

2 Sterren

Als je tussen de €1 en €2000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers val je in het tweede niveau en krijg je van ons twee sterren.

 

2 Sterren

In dit niveau profiteer je van onderstaande voordelen:

  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check

3 Sterren

Als je tussen de €2000 en €6000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers val je in het derde niveau en krijg je van ons drie sterren.

 

3 Sterren

In dit niveau profiteer je van onderstaande voordelen:

  • 5% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Een persoonlijke adviseur
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij je adviseur naar de mogelijkheden)

4 Sterren

Als je tussen de €6000 en €10.000 per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers val je in het vierde niveau en krijg je van ons vier sterren.

 

4 Sterren

In dit niveau profiteer je van onderstaande voordelen:

  • 6% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Een persoonlijke adviseur
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij je adviseur naar de mogelijkheden)
  • Gratis leenproduct bij reparatie van cruciale apparaten, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie

5 Sterren

Als je €10.000 of meer per twaalf maanden uitgeeft bij MS Schippers val je in het vijfde niveau en krijg je van ons vijf sterren.

 

5 Sterren

In dit niveau profiteer je van onderstaande voordelen:

  • 7% korting op de gehele factuur
  • 1% korting bij iedere online bestelling
  • 1% korting op alle facturen die via automatische incasso betaald mogen worden
  • Altijd GRATIS verzending
  • Meerdere persoonlijke adviseurs
  • Één keer per jaar een gratis ongedierte check
  • Één keer per jaar een gratis drinkwater check
  • Één keer per twee jaar een gratis hygiëne-check
  • Gratis hardware bij een afnamecontract op specifieke consumables (vraag bij je adviseur naar de mogelijkheden)
  • Gratis leenproduct bij reparatie van cruciale apparaten, neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie

Veelgestelde vragen

Hoe doe ik mee met het AGROW Loyalty Programma?

Nieuwe klanten doen automatisch mee met het AGROW Loyalty Programma. Voor iedereen is meedoen geheel gratis. Ben je al klant bij ons? Check op de website bij “Mijn Schippers” of het AGROW Loyalty Programma is geactiveerd. Indien dit niet zo is kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij schrijven je graag in.

Hoe kan ik zien hoeveel sterren en welke voordelen ik heb?

Wanneer je inlogt op de website zie je bij je contactgegevens in Mijn Schippers het aantal sterren die horen bij je huidige niveau in het AGROW Loyalty Programma.

Hoe krijg ik mijn kortingen?

Kortingen worden automatisch verrekend op je factuur. Voor betalen via automatische incasso dien je eenmalig een machtiging af te geven. Neem hiervoor contact op met je adviseur.

Hoe kan ik gebruik maken van automatische incasso?

Voor het betalen via automatische incasso dien je eenmalig een machtiging af te geven. Klanten die facturen via automatische incasso door ons laten incasseren bieden wij één procent korting op (iedere) factuur. Wil je hier gebruik van maken? Neem contact op met onze klantenservice, zij maken dit in orde voor je.

Wat gebeurt er als ik minder ga uitgeven dan vorig jaar?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van je uitgaven in die periode het aantal sterren. Ga je minder uitgeven, dan kan het zijn dat je een niveau daalt. Dit gebeurt automatisch.

Wat moet ik doen om een hogere status te krijgen?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van je uitgaven in die periode het aantal sterren. Heb je meer uitgegeven dan de periode daarvoor? Je stijgt dan automatisch naar een hoger niveau en profiteert meteen van de bijbehorende voordelen en kortingen.

Ik ben een ster kwijt, hoe kan dit?

Aan het begin van iedere de maand kijken we twaalf maanden terug en bepalen aan de hand van je uitgaven in die periode het aantal sterren. Heb je minder uitgegeven dan de periode daarvoor? Het kan zijn dat je daarom een niveau gedaald bent.

Hoe zie ik mijn kortingen?

Om jouw korting te zien dien je in te loggen op onze webshop. Jouw kortingen zijn dan direct zichtbaar op de productpagina, in de winkelwagen, bij het overzicht van je bestellingen en op de factuur. Je ziet hier terug wat je hebt betaald en hoeveel korting je op je bestelling hebt gekregen.

Wordt er korting berekend over de abonnementen?

Bij MS Schippers bieden we een aantal abonnementen aan, zoals bijvoorbeeld de huur op een machine of een vast bedrag per big voor behandelingen. Over deze abonnementen wordt geen korting berekend in het AGROW Loyalty Programma. Onze abonnementen zijn reeds scherp geprijsd ten opzichte van de losse verkoop. De uitgaven die je doet met betrekking tot de abonnementen, worden wel meegenomen in de berekening om je naar een hoger niveau te tillen in de sterren van het AGROW Loyalty Programma.

Wie is mijn contactpersoon als ik vragen heb?

Wanneer je inlogt op Mijn Schippers zie je direct wie jouw persoonlijke adviseur is bij wie je terecht kunt met al je vragen. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice (0497-339787) of onze FAQ pagina bekijken.

Beoordeling door klanten: 7,8 / 10 - 20524 beoordelingen

Schippers maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van Cookies.

Please enable cookies.

Een probleem met je browser..

Mogelijk beperkt je browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als je de browser in private/incognito modus gebruikt.