Switch naar desktop website

Klachten & Retour

Hieronder vind je alle informatie over online bestellen en veilig betalen in onze webshop. Tevens zijn onze producten altijd scherp geprijsd. Lees hieronder hoe dat in zijn werk gaat. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Klachten

MS Schippers wil je als klant een optimale service bieden. We willen je dan ook zo goed mogelijk van dienst zijn. Mochten er desondanks toch klachten zijn, dan vragen wij je vriendelijk om dit te melden bij de afdeling Klantenservice.

Een klacht kun je snel en eenvoudig melden door contact op te nemen nemen met de afdeling Klantenservice via het e-mailadres klantenservice.nl@schippers.eu of telefonisch via 0031 (0)497-339787.

Op het moment dat we de klacht hebben ontvangen, streven we er naar om uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op te nemen om je klacht zo spoedig en adequaat mogelijk op te lossen.

Leveringen-Levertijden

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren. Wanneer je voor 12.00 uur bestelt, zal de bestelling dezelfde dag vertrekken vanuit ons magazijn. Als je na 12.00 uur bestelt, zal de bestelling de eerstvolgende werkdag vertrekken. Op het moment dat de levertijden afwijken, wordt de levertijd per artikel aangegeven. De levertijd is ook terug te vinden in de bevestigingsmail die je na een bestelling ontvangt.

Leveringen-Vertraagde levering

Wij streven ernaar om bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, stellen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte. Mocht er toch onverhoopt later worden geleverd, dan heb je het recht om de gemaakte overeenkomst te ontbinden.

Service & Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer je een artikel hebt ontvangen waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel is dit vervanging of reparatie van het artikel. Voor verdere informatie kun je contact opnemen met de afdeling Klantenservice. De afdeling Klantenservice is bereikbaar via klantenservice.nl@schippers.eu of telefonisch op 0497-339787

Meer informatie over de garantie vind je in de algemene voorwaarden.

Retourneren-Retourvoorwaarden

Als blijkt dat een artikel niet aan de verwachtingen voldoet bestaat de mogelijkheid om dit artikel retour te sturen. Retourzendingen zonder voorafgaande toestemming van MS Schippers zijn niet toegestaan. De kosten van een retourzending zijn voor rekening van afnemer, behalve in geval zij plaatsvinden ten gevolge van een fout van MS Schippers.

Retourzendingen zijn voor risico van de afnemer. Dit houdt in dat MS Schippers niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.

Om de garantie te kunnen geven dat je een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt, zijn we genoodzaakt onderstaande retourvoorwaarden te stellen:

· Retouraanvragen kunnen alleen in behandeling genomen worden als de retouraanvraag binnen 10 werkdagen na levering van de producten bij ons gemeld is.

· Diergeneesmiddelen en/of (aanvullende) diervoeders kunnen niet geretourneerd worden.

· De goederen dienen onbeschadigd, ongeopend, ongebruikt en compleet te zijn. Tevens dienen de producten in de originele verpakking te zitten en mogen de producten niet in de stal geweest zijn.

· De goederen dienen in originele staat omgepakt te worden in een (om)doos.

· De goederen dienen opgeslagen te zijn conform de opslagcondities op het etiket.

· Creditnota’s voor retourgoederen zullen worden toegekend na ontvangst van de goederen en MS Schippers behoudt het recht goederen te weigeren, indien zij vermoedt dat niet aan de gestelde voorwaarden is voldaan.

· Indien producten retour ontvangen worden die niet voldoen aan de hier vermelde eisen dan behoudt MS Schippers zich het recht voor om eventuele kosten in rekening te brengen aan de afnemer.

- Op maat gemaakte producten en speciaal vervaardigde of speciaal voor een afnemer bestelde producten kunnen niet geretourneerd worden

Retourneren-Heb je een retourzending?

Je kunt een retourzending eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Bestellingen" te gaan. Kies de betreffende bestelling en klik op "details". Via "Producten retourneren" kun je eenvoudig het retourformulier invullen. Je ontvangt automatisch een bevestiging via e-mail.

Wanneer je in het menu kiest voor "Mijn retouren" kun je altijd en overal een overzicht bekijken van de door jou aangemeldde retouren. Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

Reparaties

Je kunt een reparatie eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Mijn reparaties" te gaan. Via de knop "Reparatie aanmelden" kun je zelf eenvoudig je reparatie bij ons melden.

Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

Schippers maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van Cookies.

Please enable cookies.

Een probleem met je browser..

Mogelijk beperkt je browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als je de browser in private/incognito modus gebruikt.

Chat met onze helpdesk