• Laagste prijsgarantie
  • .
  • Snelle levering
  • .
  • Kwaliteitsproducten

{{(basket.items.totalcount<1000) ? basket.items.totalcount : '999+'}}

0

Nog {{basket.items.elements.length - 6}} artikel(en) meer...

{{dynamicMessage}}

  • Korting
    Subtotaal
    Verzendkosten GRATIS
    {{ item.displayName }} {{item.amount.value | isoCurrency:item.amount.currencyMnemonic : '* #.##0,00########'}}
    Totaal incl. BTW
    Hij is leeg!
    Vragen of hulp nodig bij je bestelling?

    Neem contact op met onze afdeling Verkoop

    Switch naar desktop website

    Bestellingen

    Hieronder vind je alle informatie over online bestellen, de leveringen en de verzendkosten. Wil je een product retourneren of laten repareren? Lees hieronder hoe dat in zijn werk gaat. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

    Leveringen-Levertijden

    Wij streven er naar om bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren. Wanneer je voor 12.00 uur bestelt, zal de bestelling dezelfde dag vertrekken vanuit ons magazijn. Als je na 12.00 uur bestelt, zal de bestelling de eerstvolgende werkdag vertrekken. Op het moment dat de levertijden afwijken, wordt de verwachte levertijd per artikel aangegeven. De verwachte levertijd is ook terug te vinden in de bevestigingsmail die je na een bestelling ontvangt.

    Leveringen-Vertraagde levering

    Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, stellen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte.

    Verzendkosten

    Bij bestellingen onder de €99,- excl. BTW bedragen de verzendkosten €4,95. Bij bestellingen boven de €99,- excl. BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

    Retourneren-Retourvoorwaarden

    Als blijkt dat een artikel niet aan de verwachtingen voldoet bestaat de mogelijkheid om dit artikel retour te sturen. Retourzendingen zonder voorafgaande toestemming van MS Schippers zijn niet toegestaan. De kosten van een retourzending zijn voor rekening van afnemer, behalve in geval zij plaatsvinden ten gevolge van een fout van MS Schippers.

    Retourzendingen zijn voor risico van de afnemer. Dit houdt in dat MS Schippers niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.

    Om de garantie te kunnen geven dat je een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt, zijn we genoodzaakt onderstaande retourvoorwaarden te stellen:

    · Retouraanvragen kunnen alleen in behandeling genomen worden als de retouraanvraag binnen 10 werkdagen na levering van de producten bij ons gemeld is.

    · Diergeneesmiddelen en/of (aanvullende) diervoeders kunnen niet geretourneerd worden.

    · De goederen dienen onbeschadigd, ongeopend, ongebruikt en compleet te zijn. Tevens dienen de producten in de originele verpakking te zitten en mogen de producten niet in de stal geweest zijn.

    · De goederen dienen in originele staat omgepakt te worden in een (om)doos.

    · De goederen dienen opgeslagen te zijn conform de opslagcondities op het etiket.

    · Creditnota’s voor retourgoederen zullen worden toegekend na ontvangst van de goederen en MS Schippers behoudt het recht goederen te weigeren, indien zij vermoedt dat niet aan de gestelde voorwaarden is voldaan.

    · Indien producten retour ontvangen worden die niet voldoen aan de hier vermelde eisen dan behoudt MS Schippers zich het recht voor om eventuele kosten in rekening te brengen aan de afnemer.

    Retourneren-Heb je een retourzending?

    Je kunt een retourzending eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Bestellingen" te gaan. Kies de betreffende bestelling en klik op "details". Via "Producten retourneren" kun je eenvoudig het retourformulier invullen. Je ontvangt automatisch een bevestiging via e-mail.

    Wanneer je in het menu kiest voor "Mijn retouren" kun je altijd en overal een overzicht bekijken van de door jou aangemeldde retouren. Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

    Reparaties

    Je kunt een reparatie eenvoudig en snel aanmelden via de webshop door in te loggen en via “Mijn Schippers” naar het menu "Mijn reparaties" te gaan. Via de knop "Reparatie aanmelden" kun je zelf eenvoudig je reparatie bij ons melden.

    Mocht je hierover vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met de afdeling Klantenservice.

    Schippers maakt gebruik van cookies. Bezoek je onze site, dan ga je akkoord met het plaatsen van Cookies.

    Please enable cookies.

    Een probleem met je browser..

    Mogelijk beperkt je browser bepaalde functionaliteiten waardoor onze site niet optimaal werkt.

    Oorzaken kunnen een verouderde browser zijn, of als je de browser in private/incognito modus gebruikt.